Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Thursday, 11 June 2015

Gastrik ketika berpuasa? atasi dengan ESP

Bila puasa selalunya sesetengah orang akan mengalami masalah gastrik...yang tak pernah gastrik pun akan mengalami tanda-tanda gastrik...mungkin sebab perut belum biasa lagi nak berlapar siang hari...

Ramadhan tahun lepas saya mengalami gastrik selama 2 hari berturut-turut...penat bercampur sakit yang amat sangat sebab dah lama tak kena gastrik...masa tu esp saya kehabisan stok...tidak mahu gastrik berlarutan, cepat-cepat saya beli ESP dan mula consume hari ketiga dan sepanjang bulan puasa...

Alhamdulillah..dengan izin Allah...saya dapat meneruskan puasa pada hari ketiga tanpa sakit gastrik yang teruk(masih terasa lapar tetapi tidakla teruk seperti hari pertama dan kedua)... dan selepas itu, saya tak pernah skip esp untuk bersahur...sahur saya kadang-kadang esp dan kurma sahaja...namun, saya mampu bertahan sehingga waktu berbuka...

bagi kalian yang berminat nak dapatkan ESP dengan guide yang betul, boleh hubungi saya ye...

sempena promosi ESP shaklee untuk bulan max ini, awak yang beli ESP dengan saya, ada something special menanti anda taw...

hubungi saya::
nur maidah mazni
text/whatsapp:: 012 9532501

terima kasih semua...:)