Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Monday, 1 December 2014

disember dah kite

Assalamualaikum..:)

Bulan terakhir 2014...

Bulan istimewa sebab bulanni hari jadi pakwe...walaupun saya tahu saya bukan makwe no 1 dia...tapi dia tetap pakwe no 1 saya...:)

Bulanni juga saya sign up shaklee 2 tahun lepas...masa harijadi pakwe..jadi, bullanni keriangan berganda..insyaAllah...

Bulanni saya decide untuk teruskan dengan bisnes shaklee saya...terus bergerak sampai saya capai master coordinator tu...bulanni saya nak jalan terusssss...:)

Bulan ni kena struggle...kena maintain momentum bisnes...kena upgrade skills bisnes...kena attend seminar tambah ilmu banyak-banyak...

Bulan ni bulan penutup 2014...randomkn sahaja kehidupan kita pada perkara yang kita syukurkan...jangn fokus pada yang tak gembira dan semua yang negatif tu ..kita nak smbut 2015 dengan penuh kegembiraan dan kesyukuran...

FOKUS PADA KEJAYAAN....insyaAllah...semoga rezeki melimpah ruah..ameen...

* masih lagi teringat pada pesanan supaya jadi orang yang tabah dan sabar...dan masih berusaha...doakan..:)