Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Friday, 14 November 2014

Jumaat dan bonus shaklee

Assalamualaikum wrt wbt..

Alhamdulillah..hari Jumaat...

Dan harini 14hb...bonus shaklee masuk hari ni, InsyaAllah....jangan lupa dahulukan yang perlu..sedekah,zakat, hulur pada mak ayah...dan jangan lupa juga reward pada diri sendiri ye...Rebut peluang keberkatan hari Jumaat ni...insyaAllah rezeki berganda nanti...;)

dan untuk bulan ini dan bulan seterusnya...saya doakan anak-anak shaklee saya dimurahkan rezeki...ditemukan dengan pelanggan yang mudah berurusan...diberi peluang dan pemahaman yang tinggi tentang supplement...dapat rezeki yang melimpah ruah dengan shaklee...insyaAllah...

dan untuk awak..pembaca blog saya...;) terima kasih sebab sudi membaca blog ini..InsyaAllah akan update tentang ilmu supplement dan tips berkaitan kesihatan..InsyaAllah...

* pencarian 'anak-anak' shaklee saya masih lagi dibuka ye...
* nak free membership boleh whatsapp/wechat saya ye... 012 9532501..

terima kasih semua..;)

oh ye...jangan lupa senyum ye..;)