Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Thursday, 6 November 2014

31 hari

31 hari...

6/10/14 - 6/11/14...

Alhamdulillah... Allah tahu yang terbaik bukan...? perasaan bila Allah makbulkan doa tu..tak terluah dengan perkataan sebenarnya...

Ini...antara yang saya minta dengan Allah...jelas dan terang saya sebut nama dia...bergantung harap hanya pada Allah semata...sebab kalau ikutkan, dengan dia memang terputus hubungan terus...

saya minta yang terbaik dari Allah...walaupun saya tahu, saya bukan hambaNya yang terbaik...dan Allah tetap bagi yang terbaik..tepat pada masa...

## untuk mak dan abah...terima kasih...terima kasih untuk doa...sentiasa doakan saya dapat jodoh pilihan Allah...dan terima kasih untuk pesanan, buat solat hajat,istikharah tahajud semua...

## untuk along...terima kasih untuk nasihat...sampai sekarang masih ingat...

## untuk kak hanim...terima kasih juga...Allah bagi eid rasa dekat dengan dia walaupun hakikatnya jauh sebenarnya...terima kasih untuk cerita dia yang terselit bilamana eid contact kak hanim...;)

## untuk awak...terima kasih...sebab terima saya..

## untuk family dan future family... terima kasih untuk setiap doa dan restu...

## untuk semua...mohon doa yang terbaik dari kalian..semoga dipermudahkan urusan seterusnya...insyaAllah... ;)