Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Monday, 18 August 2014

shaklee effect:: awet muda dan kulit sihat tanpa cela

Assalamualaikum ... :)

Entri saya harini akan menambahkan lagi keterujaan anda untuk consume shaklee, konsisten dengan pengambilan vitamin shaklee, dan mengurangkan risiko kecurangan anda dengan shaklee... !! hii...

pernah kan saya bagitahu sebelum ini, bila dah consume shaklee dengan cara yang betul dn istiqamah, anda akan rasa sayangnye nak tukar shaklee dengan suplement lain... sebab kulit bukan sahaja cantik, malah dapat bonus kulit yang lebih sihat dan awet muda juga...

saya nak selit kat sini gambar nanny saya master norita, beliau sudah lebih 16 tahun menggunakan dan percaya dengan produk shaklee... dan bila dia pos gambar pada facebook, ramai yang puji muka baby face..kulit sihaat dan gebuu...

berbeza sangat dengan efek penggunaan produk skincare yang mengandungi hidrokinon.. #shakleeeffect memang awesome... !!

anda nak merasai jugak #shakleeeffect ini? saya menunggu whatsapp/text anda untuk berkongsi rahsia dan tips terbaik untuk mendapatkan kulit yang sihat dan bebas cela dengan consume supplement dari shaklee... saya akan beri guide yang terbaik untuk anda...nak risik-risik dahulu pon boleh... :)

jangan lupa ye...
maidah mazni
012 9532501...

#beautyjourneywithshaklee.. :)