Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Tuesday, 19 August 2014

nak kahwin? kulit sihat dan badan slim dengan shaklee

Assalamualaikum dan selamat pagi semua... :)

Sebagai seorang shaklee independet distributor (SID) saya memang akan cuba sedaya upaya untuk bagi servis (consult + guide) yang terbaik untuk customer...

Dan lately kerap jugakla saya terima whatsapp bertanyakan supplement untuk kulit yang cepat bagi kesan sebab nanti nak kawen... :) nak kawen, nak kulit cantik di hari bersejarah...

Dan ada jugak yang bukan sahaja nak tertumpu kepada kecantikan kulit semata-mata, tapi nak jugak tuk slimming...yang dah berat ideal dan nak maintain berat dan mengunci lelemak supaya badan tetap firm pun ada...

Tahniah untuk anda kerana dah nak melangkah ke fasa baru...dan tahniah jugak sebab anda telah memilih supplement yang betul untuk kelihatan cantik berseri, kulit yang sihat tanpa cela pada hari bersejarah anda...

Jadi, saya terpanggil untuk menyeru anda semua yang sedang melalui situasi ini, dan decide untuk buat entri khas untuk anda yang nak berkahwin ni... tak kesahla berkahwin ke bertunang ke still kita nak jaga badan dan kulit wajah kan?

saya akan share dengan anda, insyaAllah next entri detail setiap produk yang anda perlukan mengikut bajet anda... untuk anda yang dah ada tarikh atau dalam 5 6 bulan nak berkahwin atau bertunang tu, sangat digalakkan untuk ambik set ni sekarang...

awak yang tak sabar nak tahu set-set exclusive apekah yang saya sediakan untuk anda..boleh terus whatsapp saya ye... nanti saya akan cerita...

tunggu update saya tentang set-set eksklusif mampu milik ini dalam entri seterusnya ye... :)

maidah mazni
914372
text/whatsapp/wechat:: 012 9532501

#beautyjourneywithshaklee

:)