Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Friday, 15 August 2014

awet muda dengan vitamin E shaklee

Assalamualaikum ... ;)

harini saya nak belanja testimoni vitamin E lagi.. memang saya suka sangat dengan vitamin E ni sebab vitamin E ni ialah supplement yang pertama saya consume dari shaklee...

memang awesome sangat sebab masa tu parut ciken pox merata...siap berlubang-lubang lagi macam kawah bulan sebab tangan gatal sangat pergi tarik kuping ciken pox tu.. setiap malam gigih sapu vitamin E tu pada parut... Alhamdulillah after 3 hari, dapat tengok perubahan parut-parut berlekuk tu dah pudar... teruje sangat... hii...

haa..ok, itu kisah parut...harini nak share testimoni yang baru... tahu tak vitamin E ni juga terkenal sebagai vitamin awet muda? atau vitamin anti penuaan... siapa yang konsisten ambik vitamin E ni memang siyesly nampak muda...tapi bukan sebulan ambik terus muda selama-lamanya...nak berkesan consume supplement, at least 3 bulan taw supplement ambik masa untuk bagi kesan...

jadi, bila dah after 3 bulan tuh dan orang da start cakap awak nampak lain...teruskan ambik vitamin E ye...bagi yang belum nampak perubahan..jangan give up taw...

vitamin E ni berfungsi mengganti dan memperbaharui sel-sel dalam tubuh...jadi sel badn kita renew setiap masa bila cukup nutrien...dan salah satu sebab ialah supplement bertindak mengikut tubuh badan masing-masing...ada orang toksin banyak dalam badan menyebabkan lambat supplement bagi kesan.. dan bagi yang belum nampak kesan nih..laju-laju rujuk SID yang awak beli supplement ye... dan untuk kasteme saya, saya akan bagi tips pulak untuk hilangkan toksin dalam badan...

awak semua yang dah teruje nak try vitamin E tuh..bole text/whatsapp saya ye... 012 9532501... saya akan bagi guide yang terbaik untuk dapatkan hasil yang terbaik dengan shaklee...:)

maidah mazni
914371
012 9532501

~ beauty journey with shaklee ~