Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Sunday, 6 July 2014

PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE LEBIH MUDAH DENGAN ESELL

Assalamualaikum... 

Hari ni memang ada rasa nak cepuk diri sendiri je..jenguk blog saje-saje , banyak entri nak buat..tapi satu pun tak mula...last-last, kuatkan jugak hati ni nak update belog waktu ni...semoga sempatlah, masak untuk berbuka belum lagi nih...hii..

Harini panas terik..dugaan bulan puasa kan...takpe, insyaAllah dengan set mighty 3 gems dari shaklee untuk berbuka, insyaAllah kita tak penat, dan yang bersahur dengan performance drink tuh, tak rasa dahaga pun walaupun cuaca panas terik...sebab performance drink berfungsi untuk bekalkan bendalir badan yang cukup sepanjang hari,,,badan tak dehydrated...untuk anda yang belum dapatkan set combo puasa nih, jum dapatkan sekarang...masih belum terlambat lagi nak kekal bertenaga dan sihat sepanjang bulan puasa ni...:) 

haa..harini nak cerita tentang sau aplikasi baru yang best dari shaklee, which is ESELL...best sangat dengan shaklee ni sebab pihak shaklee memang akan upgrade dorang punya sistem dari semasa ke semasa untuk permudahkan urusan SID mahupun customer dorang...sebelum ni, diwujudkan website shaklee dimana SID boleh order direct melalui website...tak perlu menapak ke branch dah..dan sekarang, dorang wujudkan pulak esell nih, khas untuk kemudahan kasteme yang nak purchase directly kat website without text/whatsapp/call/pm SID camne nak purchase certain item yag berminat untuk dibeli..best kan...? hii..

ok, untuk sistem ESELL nih, sangat mudah untuk kasteme yang mempunyai visa/mastercard ye...awak semua hanya perlu klik pada link untuk setiap produk yang saya nyatakan pada blog ini..kemudian anda hanya perlu ikut step by step untuk order produk shaklee anda..masukkan alamat semua dan selepas itu, anda akan diminta untuk membuat payment..bila dah setel semua, akan keluar resit menandakan order anda sudah pun berjaya...mudah kan...? 

CARA PENGAMBILAN SUPPLEMENT 

ok, untuk anda yang memilih untuk menggunakan aplikasi ESELL ini untuk mendapatkan produk shaklee..jangan risau yer dengan jadual pengambilan supplement..anda masih lagi akan dibimbing oleh saya...yer, oleh saya (bagi sesiapa yang menggunakan aplikasi esell dari blog saya sahaja)... untuk anda yang sudah selesai membuat pembelian menggunakan ESELL ini, anda boleh capture screen resit pembelian anda dan emel/whatsapp pada saya ye..selepas itu, saya akan cek dengan aplikasi esell saya dan seterusnya akan guide jadual pengambilan supplement setelah anda terima produk shaklee anda..

mohon faham yer, hanya anda yang membeli supplement dari link ESELL saya sahaja yang saya guide jadual yer..untuk orang lain, minta maaf, saya tak berminat untuk guide anda...:) 

LINK ESELL DARI SAYA? 

InsyaAllah mulai minggu ini, saya akan letakkan link ESELL saya di sidebar sebelah kiri belog ini yer..list ESELL ini akan memudahkan pembelian anda...tak perlu nak cari-cari kat old entries dah..saya akan sediakan untuk purchase single items mahupun set-set yang hot yang mendapat sambutan para penggemar shaklee..dan untuk segala info kelebihan setiap items, saya letak juga explanation pada entri item tersebut ye...

ok semua, harap entri saya ni akan bagi info berguna untuk awak semua... dan untuk anda yang masih tercari-cari supplement terbaik untuk membaiki kulit atau menambah nilai pada kesihatan anda..sejujurnya dari saya, SHAKLEE adalah supplement yang terbaik... 

a
selit testimoni collagen + ESP ..mohon korang semua mimpi collagen malam ni..hikss...


nak tahu kenapa..? InsyaAllah saya kan kongsikan pada entri seterusnya...ok..? selamat berbuka yer semua..jangan lupa klik pada link ESELL saya untuk mendapatkan produk shaklee idaman anda....:) 

terima kasih semua, 

eid mazni 
supervisor shaklee yang mementingkan kesihatan :)