Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Wednesday, 21 May 2014

Vitamin C shaklee untuk selsema

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..harini saya dah sihat sepenuhnya...:)

bayangkanlah,saya memang tak dapat nak MC dah sebab tuk next week dah apply unpaid leave untuk balik kampung...buat preparation majelis kawen kakak...

so,nak tak nak...minggu nih sihat ke tak..saya wajib bertahan...selsema,batuk dan migrain...cuaca pulak tak menentu...pakej kan?hiii..

Dan Alhamdulillah jugak,sejak saya mengenali shaklee nih...ubat-ubatan tuh memang saya dah tak ambil...last ambil ubat hospital 2 tahun lepas masa kena ciken pox...lepastuh,memang dah maintain dengan shaklee...

ok,dan bermula Ahad saya selsema kering tekak segala...saya hanya ambil VITAMIN C sahaja...memang sebelum ni pun tak pernah skip..but saya increase sedikit dos vit C tuh..sebanyak mana?hii..rahsia..sebabnya y nih eksklusif tuk kasteme saya je taw...

dengan vitamin C inilah saya bertahan pagi hingga petang...dan balik malam tuh saya ambil lagi vitamin C before sleep...Alhamdulillah,kesan sama je macam ambik panadol atau ubatan lain..tapi yang ni lagi better...sebabnya,saya tak mengalami kegatalan hidung,muka tak sembab teruk, dan warna kulit hampir sekata warna...pakej kan? ambil Vit C tuk selsema tapi dapat kulit sihat dan cantik...

oh ye,vitamin C shaklee organik ye...so memang tak perlu risau macam ambil panadol sebijik,pastu ambik masa 5 tahun(info internet) nak fully detox sisa-sisa panadol dari badan tuh..

menarik kan?siapa yang tak bermula consume vitamin C dari sekarang memang sangat-sangat rugi...dan nasihat saya,consume vitamin C perlu ikut cara yang betul...guide tentang supplement perlu ye sebab badan setiap orang tak sama...

untuk anda..pembaca belog saya yang TERINGIN nak guide supplement dengan cara yang betul...nak consult supplement yang terbaik untuk anda...jangan segan-segan ye...boleh terus text/wasap saya 012 9532501.. atau bole juga emel eid.nurmaidah@gmail.com... saya akan guide dan bantu anda..beri consultation yang terbaik untuk anda..insyaAllah...

dan juga,mohon pembaca sekalian memahami ye...saya takkan sesekali guide orang yang bukan kasteme saya...sepertimana anda MEMILIH dengan siapa anda MAHU MEMBELI SUPPLEMENT...seperti itu jugalah saya BERHAK MEMILIH kepada siapa saya nak consult dan beri guide tentang supplement shaklee...dan GUIDE/CONSULT dari saya EKSKLUSIF untuk KASTEME SAYA SAHAJA... :)

adil kann? okeh...

semoga Allah kurniakan kehidupan yang baik...yang bahagia untuk kita semua dan anda semua..si cantik ddan si hensem.. ;)

Assalamualaikum... :)