Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Tuesday, 20 May 2014

salam kejayaan dari kami di shaklee

Assalamualaikum...

InsyaAllah,short update sebelum tidur malam ini...

Ramai yang bertanya apa yang shaklee boleh bagi sekiranya saya join jadi ahli dan mulakan bisnes...maka..sebelum itu,suka kiranya saya minta,kita tanya balik diri sendiri,apa MATLAMAT kita bila berbisnes shaklee?setinggi mana keinginan kita untuk berjaya dengan bisnes shaklee?seberapa banyak komitmen yang kita boleh bagi, sejauh mana kita sanggup meletak alasan ketepi...?

Dengan soalan2 inilah nanti yang akan menentukan siapa kita..siapa saya dan siapa anda nanti setelah join shaklee...

mahu dapatkan GUIDE BISNES YANG EKSKLUSIF? saya menjemput anda untuk join grup DAZZLING DIAMOND LEADERS dibawah bimbingan CPM HONEY NURHALIZA dan SAYA sendiri dengan yuran keahlian hanya rm75 seumur hidup...insyaAllah anda sedang mengorak LANGKAH - LANGKAH ke TANGGA KEJAYAAN...

emel saya:: eid.nurmaidah@gmail.com atau text/whatsapp 012 9532501 untuk tahu lebih lanjut tentang keahlian dan bisnes shaklee...

KITA JUMPA DI PUNCAK KEJAYAAN...insyaAllah...

ORANG YANG BERJAYA ADALAH MEREKA YANG BERTINDAK...SEKARANG... :)

Selamat malam dan SALAM KEJAYAAN...

salam sayang,
supereid shaklee.. :)