Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Monday, 21 April 2014

perlu ke jadi ahli shaklee?

Assalamualaikum...

Untuk entri yang lepas..saya dah bagitahu bahawa shaklee tidak lagi membenarkan ahli-ahlinya menjual dengan harga ahli kepada customers...

tak kiralah apa bentuk promosi yang kami lakukan,harga runtuh,harga terduduk,harga terjelepok ke...semuanya dah tak boleh..melainkan awak semua berdaftar dengan shaklee...:)

eh,tak naklah jadi ahli..nanti upline paksa-paksa buat bisnes...kite dah lah tak reti nak promote-promote nih...tak pe lah tak.jadi ahli pun..nanti nak beli dengan SID lain...sebab kenal ramai je SID lain yang jual dengan harga murah...

oh sayang-sayangku...awak semua mesti nak guna shaklee untuk masa yang lama kan..nanti nak repeat order lagi,dan tak mustahil,orang yang awak beli dengan harga murah tu dah tak boleh jual shaklee dah sebab akaun shaklee terminated...

mana lagi nak cari shaklee dengan harga murah?sebab yang lain semua dah jual dengan harga pasaran...jawapan dia,jadi ahli shaklee..itu sahaja...

tentang kena paksa buat bisnes,maintain point segala tuh...selalunya,bila ada customer mendaftar bawah saya,saya akan tanya...nak buat bisnes atau nak untuk kegunaan sendiri..ini soalan yang wajib saya tanya pada anak-anak saya...

dan jika jawapan anda,sebab untuk kegunaan sendiri,maka saya tak akan usiklah awak...maksudnya,tidaklah saya paksa awak buat sales...tapi,masih lagi awak berhak untuk dapat layanan dan guide yang eksklusif dari saya...dan sekiranya lepasni,awak teringin nak jana income...then you are most welcome..lagi senang nak buat sharing sebab awak dah rasa kelebihan produk shaklee kan?hii...

dan sekiranya jawapan awak adalah nak menjana income bulanan dengan shaklee...awak akan didedahkan dengan segala teknik marketing,ayat nak buat sharing..permulaan nak buat bisnes,cara consult customer,guide customer...semuanya,InsyaAllah..saya akan bagi guide yang terbaik supaya awak boleh jana income mengikut target yang awak tetapkan...

so,tade istilah kena paksa buat bisnes ye..its your choice..:) saya sebagai SID yang mendaftarkan awak semua sebagai ahli,akan cuba memberi sepenuhnya khidmat saya kepada awak semua...saya akan guide dan beri serta sharing ilmu dengan awak semua..insyaAllah...

buat pilihan yang terbaik...nak beli dengan harga ahli dan qualify bonus atau.nak beli dengan harga retail atau beli dengan SID yang mungkin akan diterminate keahliannya sebab jual dengan harga yang lebih murah kerana menyalahi etika..:)

daftar keahlian rm75 atau buat pembelian rm650 keatas untuk dapatkan FREE MEMBERSHIP seumur hidup..tak perlu fikir nak renew keahlian dah..mana lagi baik?

berminat nak daftar keahlian boleh terus wasap/text saya 012 9532501 ye...

:)