Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Sunday, 13 April 2014

Pentingnya guide pengambilan supplement

Assalamualaikum semua..:)

esok Isnin,Alhamdulillah..2 hari bercuti,semoga kita kembali bekerja dengan lebih bersemangat,insyaAllah...:)

2 hari weekend,sy luangkan masa untuk anak2 grup shaklee saya dan juga my lovely customers...personally whatsapp dorang tanya progress tentang supplement..

oh ye,untuk entri2 sebelum ini,selalu juga saya selitkan kenyataan,guide n consultation exclusive dari saya...ada kan?

kenapa ye?ok,let me explain...
- saya dapat banyak emel dan whatsapp dan juga pm kat my facebook page,tanyakan jadual pengambilan supplement...tak pun,untuk yang bijak sedikit,tak tanya direct macam tu..ada lah ayat belit-belit sket...dan ada jugak yang consult supplement mana yang terbaik untuk masalah dia dan bila dah bagitahu harga semua,senyap..alih2 selang 2 3 hari mesej balik tanyakan jadual,sebabnya SID yang dia beli dengan harga yang lebih murah tu suruh cari sendiri jadual kat internet...

oh sayangku,maaflah..saya memang tak akan consult dan tak akan bagi jadual pengambilan supplement kepada orang yang bukan customer saya...guide saya hanya eksklusif untuk my lovely customer saya sahaja...

penting sangat ke pengambilan supplement ikut jadual nih?perlu ke rujuk balik orang yang jual tuh?
- saya senyum je bila orang tanya macam ni...awak,awak ambik 4 5 jenis supplement sehari..dah tu,awak nak main ambik je berapa biji dan waktu bila?ada jugak yang mabuk supplement nanti..hii...

- penting jadual supplement sebabnya kami SID biasanya akan rujuk leader untuk consult jadual nih..dan jadual adalah mengikut jenis-jenis vitamin yang anda ambil..dan untuk memastikan penyerapan supplement yang lebih efektif/berkesan,guide dari kami adalah sangat2 perlu dan dalam masa yang sama considering tubuh badan anda juga...

mana kami tahu jadual semua tuh?
- dalam shaklee,kita ada nutritionist shaklee...nutritionist ini terdiri daripada mereka yang pakar, dimana mereka akan bagi consultation dan info kepada SID...dan SID juga akan attend ape sahaja bentuk seminar untuk upgrade diri dan update ilmu yang lebih mendalam lagi tentang setiap supplement...bengkel nutrisi contohnya..inilah eksklusifnya shaklee,mereka tak akan biarkan ahli mereka begitu sahaja...:)

selain jadual,apa lagi jenis consultation yang diberikan?
- selalunya saya,akan cek progress customer saya 2 minggu sekali..tanyakan bagaimana supplement,ada perubahan atau tidak..dan customer saya can text/whatsapp me anytime untuk bagitahu kesan atau ape sahaja perubahan yang mereka hadapi..dan saya akan berterusan guide dan tanyakan few questions yang mungkin menjadi penyebab kepada terjadinya masalah yang mereka hadapi..seterusnya,saya akan bagi solutions based on my own experience,readings and sharings within our shaklee family members..

- ada saje customer yang bila mengadu jerawat naik jugak bila ambik set kecantikan,SID hanya bagitahu sebab tak cukup air tanpa guide them well how to drink enough water...as for me,saya akan explain elok-elok dan bagi solution..

- saya nak customer saya dapat kesan yang terbaik dan rasa berbaloi dengan duit yang mereka guna untuk beli supplement tu.. :)

semoga entri kali ini membuka mata anda semua betapa pentingnya guide yang betul dan consultation yang berterusan dalam proses pengambilan supplement..insyaAllah...

dan sekarang ini,shaklee sangat-sangat mengalu-alukan kehadiran anda dalam family shaklee untuk mendaftar sebagai ahli yang sah dan menikmati produk shaklee dengan potongan harga 10-20%...

untuk anda yang register dengan saya,sama ada untuk berbisnes mahupun untuk pembelian sendiri,guide dan consultation seumur hidup dari saya...InsyaAllah..

jum sama-sama kita upgrade diri kita dan update ilmu untuk jadi shaklee independent distributor yang berilmu dan disenangi customer dan anak-anak kita...:)

untuk sebarang pertanyaan,atau order..boleh hubungi saya...

email:: eid.nurmaidah@gmail.com
text/whatsapp :: 012 9532501

have a wonderful life ahead my beautiful readers...:)

Assalamualaikum.. :)