Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Sunday, 9 February 2014

entri tertangguh...:)

Assalamualaikum...:) 

Morning Lovelies.....:D

Pagi ini bersemangat waja...sebab saya minum ESP untuk breakfast...eh, tak lah...sebab hari ini insyaAllah ada personal coaching dengan anak-anak baru dalam shaklee...selain consult dorang melalui wechat dan whatsapp, hari ni nak jumpa depan-depan dan ajarkan satu-satu cara nak buat bisnes shaklee nih...haa, awak-awak semua yang nak join jadi ahli shaklee, jum daftar ahli secepat yang mungkin...RM75 sahaja seumur hidup...:) 

Hari ini, ceritanya entri tertangguh...lama dah nak cerita, tapi tak jugak menaip kat sini...hari ni teringin lah nak cerita panjang lebar kat sini...hii..

saya dapat hadiah
- siapa yang tak suka bila dapat hadiah kan...? haritu memang senyum lebar lah..nak senyum je...sebabnya dapat hadiah...hihi...saya join contest..eh bukan contest...macam giveaway lah..untuk pageviewer yang ke 300 blog kak anem...Alhamdulillah, rezeki saya lah untuk hari tu...saya dapat, telekung solat lycra warna pink belacan...memang masa dapat tu, senyum je...sampai lupa nak mesej bagitahu kak anem yang hadiah tu da sampai..*lupa diri...lol*

- kak anem ni senior sekolah dulu, so dah kenal la dia..hihi...dia pun SID (shaklee independent disributor) jugak...dan dia juga buat bisnes online...so, korang yang nak beli telekung solat lycra yang tak nipis, dan material yang terbaik, tak melekat kat badan pun..boleh terjah belog kak anem ni disini...:) belog cik anem 


 

* KAIN LYCRA KOREA KUALITI TERBAIK 100%
* JENIS KAIN BERAT LEMBUT & SEJUK DAN SANGAT SELESA
*KAIN YANG TEBAL DAN TIDAK JARANG,
*MEMPUNYAI PELBAGAI PILIHAN WARNA MENGIKUT CITARASA
* MEMPUNYAI TALI PENGIKAT TANPA PERLU PUN MEMAKAI ANAK TUDUNG
*MELEKAP DGN KEMAS & SYARAT MENUTUP DI DAHI
*MENUTUP KEMAS DIDAGU
*MENJADI PILIHAN ARTIS DAN SELEBRITI TERKENAL


balik kampung 
- haritu kan cuti CNY...dan saya sebenarnya, tak nak balik...tetapi disebabkan adanya request dari orang-orang kat rumah yang merindukan saya...maka, balik lah...hii...balik pun dah lambat..Jumaat pagi dah...Alhamdulillah sampai dengan selamat kat rumah...:) bila balik rumah, ada satu makhluk ni yang saya memnag rindu gilerrrrrr kat dia...sanje yang satu ni memang buat saya rasa tak nak balik KL dah...
- oh, yang paling teruje bila sampai kat rumah tu bilik saya along dah kemas...cadar dah bertukar baru...:) tapi, malam tu...bonda bagitahu tak payah nak teruje sangat lah bilik da kemas, cadar dah bertukar baru...sebab ada makhluk lain dah rasmi dulu...

sanje yang satu ni dah rasmi dulu cadar baru...dan tiidur betul-betul kat bantal kak eid..
- masa tu terus cakap kat mak, dia tahu kot kak eid dia nak balik ni...mak cakap, tahu-tahu senyap da tade kat dapur..panggil pun tak menyahut..masuk bilik, tengok dia dah tidur..bila kejut, dia buat muka manja cam gitu...memang muka yang biasa buat lah tu, muka tak nak keluar bilik...:) 
- dan hari saya nak balik kl..pagi-pagi lagi dia naik rumah..lepas makan, tak nak turun..laju je kaki melangkah masuk bilik...naik katil, landing kat tempat yang sama jugak...dia bunyik manje-manje bila saya kejut atau bercakap dengan dia ajak keluar bilik...sedih rasa..dia tahu la kot nanti kakak dia ni da nak balik kl lagi...da tade orang yang nak manjakan dia...usap-usap kepala dia bila nak tido..dan yang paling penting, ade dah orang nak bebelkan dia..hiksss... 


ok..dah la melalut...banyak lagi cerita sebenarnya...tetapi punyalah lama nak siapkan satu entri nih...hampir sejam...mana tak nye..tulis satu ayat..makan..satu ayat lagi..makan lagi...hihi...awak semua pun mesti da jemu baca kan...? hihi..


dan seperti biasa....

awak-awak yang berminat nak beli shaklee supplement...trial set mahupun fullset supplement..boleh contact sy laju-laju yer...kita bincang-bincang ikut bajet dan best price segala...yang ambik ESP, Cinch, dan Meal shake anda layak untuk dapat FREE shaker...

text/whatsapp saya yer..:) 
eid mazni:: 012 953201


email::
eid.nurmaidah@gmail.com