Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Sunday, 1 December 2013

December :: SHAKLEE MEMBERSHIP

Assalamualaikum semua...Hi..:)

Alhamdulillah....Disember sudah...2013 sudah hampir penghujungnya...masa ni kat facebook tu ha, semua da sibuk remind azam tahun 2013 dah tertunai ke belum..kalau belum cepat-cepatlah tunaikan...azam saya...? sejujurnya tidak pula saya meletakkan azam setiap tahun...sebab saya rasa, pembaharuan azam itu perlu berlaku setiap hari...yer..setiap hari kita bangun tidur, kita niatkan apa yang ingin kita capai hari ini...saya sedang bergerak secara perlahan-lahan dan konsisten insyaAllah untuk mengikut saranan Prof.Muhaya supaya setiap hari memperbaharui azam kita..insyaAllah..doakan saya yer...:)

ok, harini sebenarnya saya nak share tentan keahlian SHAKLEE...asyik cerita tentang produk je...nak jugak tahukan apa kelebihan jadi ahli dan buat bisnes shaklee ni sehinggakan saya penuhkan blog saya ni denan entri shaklee....heee...

ok...sebelum tu...kenapa saya join shaklee yer...?

sebetulnya, dah lama saya usha blog ibu saya (leader shaklee)..memang admire sungguh dengan kulit dia yang cantik tu...bukan cantik sahaja taw, tapi SIHAT...kulit asli lagi...boleh nampak dari gambar-gambar yang dia letak tu, kecantikan kulit dia kerana kulit yang sihat, bukan sebab penggunaan produk skincare semata-mata...

nak dijadikan cerita, saya ditakdirkan demam, terkena chicken pox...dan bermulalah episod lenguh letih dan muka berparut segala...dan sejak dari hari itu, saya nekad nak guna shaklee...alang-alang semangat nak guna produk shaklee, saya terus join jadi ahli...sign up ahli hanya RM75.00 sahaja...:) 

tak nak bebel panjang...so, jum kita tengok FAQ bawah ni untuk keahlian shaklee:: 

FAQ tentang menjadi ahli Shaklee:

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee

Anda boleh mendaftar dengan menbuat pembayaran untuk registration fee, ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM670 Semenanjung & RM850 Sabah/Sarawak) untuk mendapat keahlian percuma.
Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 914371 sebagai sponsor.

Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. (RM20 untuk Sabah dan Sarawak)

Maintain point dan keahlian

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase

Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Tak perlu.

Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?

Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya 914371 sekiranya anda berhasrat untuk bersama2 dengan saya dan join group DAZZLING DIAMOND GROUP BY CPM HONEY NURHALIZA dalam bisnes Shaklee.

Apa kelebihan jadi ahli Shaklee

Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan.
Dengan menjadi ahli di bawah saya (menggunakan ID saya 914371 sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami.

jelas dah semua....? heee...oh yer..lupa...mesti awak semua tertanya-tanya kan, bisnes ni MLM ke...? 
jawapan saya...yer...ia MLM...namun, ini bukan MLM yang awak kena cari downline, downline awak buat kerja dan awak goyang kaki dapat duit bonus...TAK...nak dapat bonus hebat, usaha kita sendiri taw...dan kita sendiri kena jual produk dan kumpul point kita sendiri...dan sekiranya kita tak buat sale, dan tak cukup point untuk dapat bonus, sedangkan 'anak kita(downline)' sale menggunung, memang kita takkan dapat bonus pun... anak kita merasa lah bonus dia sebab usaha yang dia lakukan...dan ada juga situasi dimana 'anak' dah naik rank supervisor, coordinator segala sedangkan ibu masih belum sampai tahap tu...ini menunjukkan bahawa, bonus kita ditentukan oleh USAHA kita...:)

haa, so hasil dari jualan kita itulah yang akan menentukan bonus kita...:) 

ok..untuk tahu detail macam mana nak join bawah group saya dan bawah LEADER saya...email saya laju-laju yer...I'm looking forward for new business partners under my group...dan jom kita berjaya sama-sama...:)

subjet:: shaklee membership 
email:: eid.nurmaidah@gmail.com
seperti biasa, anda yang inginkan SUPPLEMENT SHAKLEE dengan HARGA PROMO, boleh email saya laju-laju yer...dan yang penting sekali, guide yang berterusan dari saya serta tips-tips yang saya akan kongsi pada group pengguna shaklee saya... (guide yang berterusan amat penting yer, sebab saya betul-betul nak tolong anda yang ingin dapatkan kulit cantik dan sihat berpuas hati dengan supplement SHAKLEE yang saya jual)...
dan saya HANYA akan guide customer saya sahaja yer..saya minta maaf yer untuk anda yang emel saya minta guide sedangkan anda bukan customer saya...saya tak dapat tolong...:) apa kelebihan membeli shaklee dengan saya...? 

> FREE consultation 

> saya akan GUIDE anda cara pengambilan supplement dengan betul

> saya akan bantu anda sehingga anda dapat KULIT YANG SIHAT DAN CANTIK...

> HARGA YANG EKSKLUSIF untuk pembelian seterusnya...



dan..banyak lagi...:) 

email:: eid.nurmaidah@gmail.com






contact no:: 013-7768297/whatsapp 012-9532501
 
jangan lupa email yer....? jom kita sama-sama sihat dan cantik dengan shaklee...