Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Wednesday, 6 November 2013

shaklee :: VIVIX untuk kesihatan

Assalamualaikum...hi...:) 


Alhamdulillah...shaklee buat promotion lagi untuk VIVIX..sebelum ni pun dah pernah ada promosi beli 6 percuma 1 ni..namun ramai yang tidak berkesempatan nak beli...mungkin pada masa tu awak semua tidak tahu kan kebaikan VIVIX shaklee ni...

haa...untuk entri kali ni, jom kita baca info dan penerangan tentang vivix shaklee ni...sebab sekarang ni dah ramai yang start consume vivix shaklee ni taw...so, sangat rugi lah kalau kita tak ambil peluang ini untuk cuba VIVIX SHAKLEE yang penuh manfaat nih...:)



APA SEBENARNYA VIVIX NI...?

~ haa..penting yer untuk kita tahu setiap kandungan dalam supplement yang kita ambil sebelum kita cnsume supplement terebut..so, jum kita tengok apa sebenarnya vivix ni...apa kandungan vivix yang sebenarnya..:) 

Vivix™ adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Ianya mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Siapa yang memerlukan Vivix? 
Ya, sesiapa sahaja (dewasa) yang mahu mendapat khasiat polifenol (anti-oksidan dan sel anti-penuaan) semulajadi yang tinggi, demi sebuah kesihatan.

Vivix bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.

Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama.

Bagaimana Vivix bertindak?

Vivix bertindak dalam 4 cara iaitu 
~ mempertahankan sel
~ memberi tenaga kepada sel
~ memperbaiki sel 
~ meningkatkan prestasi sel.

Apakah ramuan utama Vivix?

Ramuan utama Vivix terdiri dari European Elderberi, Polygonum Cuspidatum, Lobak Ungu dan yang paling istimewa sekali Anggur Muscadine.

Anggur Muscadine



Anggur muscadine adalah anggur yang jarang didapati, dan ia adalah anggur terbaik kerana ia hidup secara semulajadi dalam cuaca yang ekstem. Semakin buah anggur itu terdedah kepada suasana ekstrem, semakin ia menghasilkan resevratrol yang tinggi! Anggur Muscadine sesuai dengan iklim hangat & lembap. Berlainan dengan anggur jenis lain yang mahukan iklim dingin. Ia salah satu faktor kenapa anggur muscadine sangat tahan lasak, tinggi anti oksidan dan tinggi kandungan phytonutrients kerana keduanya adalah satu cara alam semulajadi melindungi tanaman seperti anggur muscadine (umpama antibodi semulajadi pada buah). Ia dikenali sebagai super grapes kerana saiznya yang besar selain kandungan nutrien yang lebih power dari anggur biasa. Anggur biasa mempunyai standard 19 pasang kromosom namun Anggur Muscadine mempunyai 20 pasang. Ia mempunyai kadar Resveratrol 6x lebih tinggi dari anggur merah. Ia satu-satunya anggur yang mengandungi Ellagic Acid.


European Elderberi



Mengandungi flavonoids yang mempunyai ciri atioksidan yang kuat, menyebabkan sistem imun yag lebih kukuh unuk melawan jangkitan virus dan bakteria. Sangat kaya dengan sebatian yang dikenali anthocyanin, yang memberi kesan anti-radang. Elderberi tidak hanya kaya dengan anti-oksidan tetapi juga vitamin A, B dan C serta nutrien seperti asid amino, karotenoid, tannin dan rutin. Selain menguatkan sistem imunisasi bagi melawan virus dan flu, berkesan terhadap jangkitan asma, batuk, sesak hidung dan dada dan diabetes, ia juga dapat merendahkan tahap kolesterol dan memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung. Elderberi juga membantu mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.


Polygonum Cuspidatum



Polygonum Cuspidatum (juga dikenali sebagai Knotweed Jepun) adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari Asia, yang juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed Jepun adalah sumber komersial Resveratrol, yang juga terdapat dalam ekstrak kulit dan biji anggur merah. Polygonum Cuspidatum mempunyai banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplemen anti-penuaan seperti resveratrol dan bayak jenis perubatan tradisional Cina. Ahli-ahli sains telah menjalankan pelbagai ujian terhadap resveratrol. Ujian tersebut mendapati resveratrol mampu melambatkan proses penuaan, menurunkan tahap kolesterol dan tekanan darah, meningkatkan prestasi olahraga dan menyingkirkan sebatian yang tidak diperlukan oleh tubuh.


Lobak Ungu



Ia adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytkimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumaris dan sesquiterpenses. Mengandungi anthocyanins (menyebabkan warna merah menyala, biru dan ungu pada buah dan sayuran) yang juga sebagai antioksidan yang mustajab. Kajian menunjukkan anthocyanins mempamerkan banyak aktiviti biologi, termasuk anti-oksidan, anti-radang, anti-mikrobial dan anti-carcinogen. Ia juga mempamerkan kesan pada salur darah, platelet dan lipoprotin yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.
haa...menarik tak...? teruja kan sebab segala ramuan dalam vivix ini adalah ORGANIK...penting tu....so, secara kesimpulannya, apa yang VIVIX boleh bantudari segi kesihatan dan kecantikan dengan ramuan-ramuan terbaik ni semua....? 
Antara kebaikan Vivix :

1) elak cyst n fibroid ,bantu mengecutkan cyst dan fibroid.
2) elak kanser payudara
3) anti aging
4) utk kelihatan Awet Muda dari USIA SEBENAR
5) mengurangkan rambut gugur
6) mengelakkan gemuk
7) mengurangkan gatal resedung
 8) mengurangkan jeragat dan jerawat
9) meningkatkan kesihatan dan memberi tenaga kepada Pesakit Kanser, Diabetes, gout,strok,Darah Tinggi, sakit jantung, SLE etc. Bagus untuk bunuh sel kanser or abnormal sel dlm badan.
10) sesuai utk heavy smoker, mengurangkan sakit dada dan mencairkan kahak dan lendir dlm dada akibat rokok.

Anda perlu memilih Vivix kerana manfaatnya :



• Membantu meningkatkan tenaga dan mengurangkan keletihan;

• Membantu peningkatan metabolisme;

• Membantu mengekalkan kesihatan sistem kardiovaskular;

• Membantu mengurangkan risiko pembekuan darah;

• Boleh membantu mencegah masalah jantung dan strok;

• Membantu badan mengekalkan sistem imun yang sihat;

• Satu antioksidan yang kuat yang membantu melawan radikal bebas berbahaya;

• Membantu mengurangkan keradangan;

• Membantu mengekalkan tahap kolesterol yang sihat dan

• Membantu menggalakkan paras gula darah yang sihat.
 jum kita jenguk pula testimoni yang menarik tentang vivix shaklee ni ..

 setelah 7 hari pengambilan Vivix, ma da boleh jalan...sebelum ni ma diserang stroke...:)


 ~ ini juga testimoni untuk stroke..3 hari pengambilan dah boleh bangun sendiri...

 ~ rokok terasa pahit macam hempedu...!! mereka yang menghidap kencing manis pun dah semakin sihat hasil dari consume VIVIX shaklee...



~ wife ada darah tinggi yang kronik..amalkan vivix dan dah 2 bulan stop ubat doktor specialist..




~ yang ni pulak yang ada sakit kening manis, darah tinggi, sakit uut n athma...penangan consume vivix, paras kandungan gula dia x naik walaupun makan makanan manis...~  

 * testimoni diambil dari google..*

ada yang berminat tak..? nak tahu betul ke testimoni ni semua dan berkesan ke tak, jum cuba vivix ni...mahal...? benda baik memang mahal..untuk kesihatan kita sangat berbaloi... walaupun botol vivix ni kecik jep, tapi mampu untuk tahan sebulan taw..hanya satu sudu pengambilan setiap hari...dan anda sendiri akan rasa perubahan bila consume vivix ni...

nak cuba dulu sebotol vivix pun boleh...email saya laju-laju sempena promosi vivix bulan ni...

email:: eid.nurmaidah@gmail.com
contact no:: 013-7768297

 terima kasih semua...semoga awak semua diberi kebahagiaan, ketenangan dan dimurahkan rezeki...oh ye..jangan lupa senyum...:) 

till then, 
eid mazni