Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Saturday, 9 November 2013

random:: cerita konvokesyen

Assalamualaikum semua...:) 

anyway, malam ni agak keletihan sebenarnya...letih yang semalam belum hilang lagi...harini pun letih jugak..tapi, mata ni langsung tak nak lelap lah pulak...ingat nak update pasal shaklee lagi sebab banyak lagi produk-produk shaklee yang best yang belum share dengan awak semua...memandangkan badan keletihan dan sah-sah otak pun tak dapat nak fikir benda-benda serius...so, kita postpone dulu lah sharing pasal produk shaklee tu...heee...:)

semalam penat sebab keluar jenjalan dari pagi pergi cari kasut nak konvo..gi times square, pastu jamek, pastu sogo, then bersambung pulak lepak ngan membe pegi dinner...maw balik rumah tak lembik...? harini pulak penat sebab ambik robe + buat convoshoot (convocation photo shoot)..itu pun sekejap jelah convoshoot nyer...yang menjadi pengaruh kepada keletihan adalah berjumpa dan berborak dengan membe sampai lebam...yelah, bila lama tak jumpa, haruslah diluah segala kerinduan tu dengan pelbagai gaya..menjerit, berpeluk, cium-cium pipi, salam-salam tanya khabar ape semua...biasalah, perempuan...hee...

harini, bila jumpa membe-membe semua, saya dah bole expect dah ape yang dorang akan tanya...2 soalan wajib...
1) dah keje...? 
2) bila nak kahwin...? 

maka, diri sendiri senyum aje lah...sambil bagi jawapan skema yang dikeluarkan lembaga pengarah..
1) dah...keje jadi housewife...*sengih*
2) anak dah 3...lupa ekkk....? *sengih kuasa dua*

namun dalam hati jawab dengan doa...insyaAllah tak lama dah...ada rezeki nanti...kann...?? *mohon doakan saya*...:) 

dalam kepala ni banyak sebenarnya nak buat ni...dan saya juga pada masa yang sama tengah kuatkan hati pujuk diri sendiri supaya tak bertangguh kerja...ye, walaupun saya sekarang ni tak bekerja, tiada apa pun yang nak dikejarkan sangat, tapi...diri sendiri tengah berusaha untuk istiqamah bahagi masa sebaik mungkin...yelah, nak buat bisnes kan kenalah selalu maintain momentum diri sendiri...semangat perlu ada dan bertambah setiap masa...nanti bila dah dapat keje nanti tak nak lah bisnes ni berhenti separuh jalan..sebab saya memang nak sangat teruskan bisnes shaklee ni...semoga Allah permudahkan dan beri saya kekuatan...insyaAllah...

haaa...satu lagi..bercakap pasal bisnes ni, siapa yang kat sini minat paisley...tak kisahla urung paisley ke, cotton paisley ke, ape-ape sahaja yang bercorak paisley....insyaAllah saya dan membe akan buat bisnes tudung dalam waktu yang terdekat ni...dan untuk batch yang pertama ni kami akan jual paisley square scarf..bidang 55...detail (price, colors, material ape) paisley square scarf ni saya akan update dalam belog ni nanti, insyaAllah..

 *teaser*


dan seperti biasa...sesiapa yang nak order shaklee boleh directly email saya yer...PROMOSI HARGA KASIH SAYANG NOVEMBER masih ada yer...so, emel saya laju-laju untuk set idaman anda dan dapatkan dengan harga kasih sayang gituuu...:) 

apa kelebihan membeli shaklee dengan saya...? 
> FREE consultation 
> saya akan GUIDE anda cara pengambilan supplement dengan betul
> saya akan bantu anda sehingga anda dapat KULIT YANG SIHAT DAN CANTIK...
> HARGA YANG EKSKLUSIF untuk pembelian seterusnya...

dan..banyak lagi...:) 

email:: eid.nurmaidah@gmail.com
contact no:: 013-7768297


jangan lupa emel yer...:) 

p/s:: sebelum tidur jangan lupa maafkan semua segala kesalahan orang pada kita...dan doakan kebaikan semua orang yer...insyaAllah esok bangun dengan senang hati...doa tidur jangan lupa...:) 

lots of love,
eid mazni