Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Saturday, 13 April 2013

bila semuanya jadi kenangan...

Assalamualaikum....

mohon belog kesayangan belum bersawang lagi...sebab jenguk hari-hari, walaupu tiada entri baru...hehe...

haa, weekend...finally..Allah sahaja yang tahu betapa sibuknya saya dan sangat penat sepanjang mingu ni,...dengan kelas, assignment, mid term...mohon doa...semoga dengan izin Allah, saya dapat melalui final sem ini dengan penuh semangat dan terus meraih kecemerlangan...ameen...

Alhamdulillah..Alhamdulillah...walaupun bizi, insyaAllah semuanya pada jalan/landasan yang betul...walau hidup sedikit kucar kacir...walau hati sedikit terusik dan kecewa...setiap hari saya bangun, saya masih mampu set minda dan hati saya dengan betul...hidup tentunya banyak dugaan...itu biasa kan....terus melangkah gagah lah jawabnyer... kebergantungan hanya kepada DIA semata-mata...:) 

hari ini...kami baru selesai photoshoot sebenarnya...bergambar kenangan, sebelum masing-masing berpisah ikut jalan hidup masing-masing...semoga kehidupan yang baik untuk masa depan...bila dah bergambar macam gini, dah mula nampak dah kaki ni nak melangkah keluar dari GARDEN OF KNOWLEDGE AND VIRTUE ni...dah nampak bayang dah bila keluar nanti, bila entah nak jejak kaki kesini lagi..banyak yang akan dirindui sebenarnya...suasana Ramadhan-nya... suasana exam...presentation...submit project...workshop...program...see, ini belum final exam lagi...belum nak melangkah keluar pun lagi...dah rasa rindu dah...:)

ape2 pun...semoga kehidupan yang baik2 sahaja...semoga Allah izin kita lalui kehidupan dengan penuh kekuatan dan kesabaran...semoga Allah tetapkan hati-hati kita untuk sentiasa bertaut kerana CINTA dan RINDU kepadaNya...

dan untuk adik-adik saya...adik-adik yang selama ini secara tidak langsung menyokong saya...yang tarik tangan saya bersama-sama....yang memberi semangat ketika diri ini terlupa...TERIMA KASIH KESAYANGAN SEKALIAN....semoga Allah merahmati kita semua...semoga kejayaan sentiasa mengiringi kehidupan kita...insyaAllah...ameen 

~ life is like a WHEEL....and mine is the BIGGEST...coz the cyle to the TOP is too long....no matter how hard i tried...however...I'm going to finish STRONG...!! ~

lots of love::
eidmazni