Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Tuesday, 12 March 2013

set supplement skincare :: shaklee review

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum...

lama saya berfikir..lama saya ambil masa nak share entri ni dengan anda semua...saya kurang gemar bergambar...apatah lagi upload gambar pada blog atau facebook...hanya beberapa keping sahaja...itupun atas jasa 'tag' dari rakan-rakan FB...

anyway, Alhamdulillah...setelah hampir 3 bulan saya konsisten consume set supplement shaklee..saya dapat rasa perubahan ketara pada kulit muka saya...saya dah buat review juga sebenarnya pasal perubahan yang saya alami ni...cuma xletak gambar sekali...kali ni, saya letak gambar ye...dah sampai masanya saya share gambar untuk anda semua tengok dan nilai sendiri keberkesanan supplement shaklee ni...

saya dan shaklee

 ~ saya selalu baca blog kak Hani yang sekarang dah jadi ibu saya dalam bisnes ni...Alhamdulillah...seriously nak kulit cantik n flawless macam dia...setiap entri baru dia saya baca...xpernah miss...cuma masa tu bajet tade lagi untuk consume supplement...cuma mampu baca sahaja...dan, faktor utama yang menambahkan kekuatan saya untuk consume shaklee adalah kerana ciken pox...orang cakap, bila ciken pox dah naik ke muka, susah parut nak hilang...even sampai sekarang, saya berpantang segala benda dan elakkan diri dari terkena hujan....

saya hanya MC seminggu sahaja untuk ciken pox...dan xsepenuhnya sembuh lagi...tak terasa nak sambung MC sebab kerja banyak...terus mengadu pada kak Hani..saya nak beli ESP supaya ada tenaga saya ke kelas...xmengantuk dan xletih...kak Hani masa tu suruh saya ambil ESP dan vitamin E untuk pudarkan parut kat muka...parut masa tu teruk...saya sendiri pun gerun tengok...lepas tu, saya terus beli set D yang terdiri daripada Vitamin B complex dan E complex, masa tu vitamin C tade lagi...dan saya add on GLA complex...

Alhamdulillah...kak hani sentiasa guide saya...nasihatkan saya...pesan minum air banyak-banyak...bagi semangat supaya terus konsisten dengan pengambilan supplement...dan sehingga sekarang...ada banyak perubahan pada kulit muka saya...

kiri:: selepas consume set D... 
kanan:: sebelum ambil supplement...muka penuh dengan parut ciken pox...

banyak yang berubah...saya senaraikan satu persatu...
~ kulit dah x kusam...lembut dan kurang berminyak....
~ parut ciken pox..semakin lama semakin menipis dan beransur hilang...
~ nampak lebih bermaya dan lebih sihat...
~ GLA complex stabilkan hormon saya dan period pain dah xteruk macam dulu...
~ E complex sembuhkan luka ciken pox saya dengan cepat...
~ ESP bagi tenaga cukup untuk saya walaupun terlambat ambil lunch..

ini yang saya rasa...dan, ada juga sepupu serta junior saya tegur kulit muka saya...hari jumaat lepas, saya ada lab waktu petang...dengan cuaca panas dan saya hanya memakai baby powder...sebab pelembap olay dah habis...sampai kat lab, duduk berbual dengan junior...dan dia cakap...muka kak eid nampak bersih...dah x macam dulu...terus hati berbunga-bunga...dan jujur saya bagitahu dia, saya guna supplement shakle..(kongsi rahsia sket..ehehe)

kazen-kazen yang tengok gambar ni pun cakap kulit makin cerah...nampak bersih dan sihat...dan insyaAllah, perjalanan saya dengan supplement shaklee ni akan berterusan sampai bila-bila...janji xnak curang dah...:)

kak cpm honey nurhaliza...ibu..kakak..penasihat kecantikan dan bisnes saya...syukur sangat sebab boleh kenal kak hani..:)


dan sekarang ini...saya sedang istiqamahkan diri untuk up kan pengambilan air seharian kepada 4 liter dan seterusnya 5 liter sehari macam ibu saya ni...:) air merupakan faktor penting untuk dapatkan kulit sihat dan cantik taw...

so, untuk sesiapa yang mahukan kulit yang betul-betul cantik dan sihat...boleh hubungi saya...saya akan bantu anda untuk dapatkan kulit yang sihat dan cantik seperti yang anda idamkan...saya akan guide mana-mana supplement yang sesuai untuk anda bersesuaian dengan masalah kulit yang anda alami...mulakan langkah pertama anda sekarang..jom jadikan kulit sihat dan cantik satu kenyataan...


set supplement shaklee adalah eksklusif...supplement ini hanya boleh didapati daripada distributor2 sah shaklee dan di branch shaklee sahaja...

untuk anda yang ingin walk in kemana-mana branch shaklee yang terdekat...boleh guna ID saya 914371 untuk pembelian...selepas itu, emelkan resit pembelian kepada saya dan saya akan guide waktu pengambilan supplement untuk anda...


sihat dan cantik dengan shaklee...
 hubungi saya::

eid.nurmaidah@gmail.com...

shaklee independent distributor
ID: 914371