Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Friday, 21 December 2012

assalamualaikum semua....

untuk post yang lepas tentang REVIEW ESP DAN SHAKLEE tu...

saya sebenarnya dah jadi INDEPENDENT DISTRIBUTOR untuk shaklee...Alhamdulillah...

kak Hani (my leader, my advisor untuk kesihatan) cakap, alang-alang kita guna, apa kata kita sharing kebaikan produk dengan rakan-rakan kita semua...dan jangan terkejut yer kalau lepas ni saya semakin rajin update blog semata-mata untuk share kebaikan-kebaikan produk shaklee sahaja...heee...

saya sebenarnya dah lama tahu tentang produk shaklee ni...cuma tiada saluran yang betul dan tiada orang-orang terdekat yang menggunakan produk ini...jadi, sepanjang perjalanan hidup saya..since banyak juga la dapat penyakit...so, banyak jugalah supplement yang diusahakan bonda untuk saya sihat...

saya bermula dengan alphalipid lifeline...dulu popular kan...dan saya habiskan bertin-tin alpha lipid semata-mata sebab saya gastrik...dan Alhmadulillah...saya sembuh...dan bila dah bosan, terus saya stop dan ambil supplement lain, x kisahla dari farmasi mahupun kedai-kedai yang menjual pelbagai produk nak cantik tu...x cantik macam model ponnnnnnn...

itu dari segi kesihatan..kecantikan pula, saya pernah membeli produk kulit yang even pencuci pun dah harga 100++...nak cantik punya pasal kannnnnn....memang, perempuan suka membazir...juga pernah membeli set garnier lengkap dengan pencuci, toner,moisturizer dan masker...obses sangat nak cerah berseri macam lisa surirumah surihani tu...alih2, muka asyik mengelupas...oh, seriously...saya tak suka pakai apa-apa produk yang menyebabkan kulit muka saya mengelupas...dan akhirnya diri ini hanya setia dengan moisturizer olay white radiance n baby powder sahaja...mekap..?? jangan berbicara dengan saya pasal mekap...ZERO knowledge about that...haha...pernah try pakai eyeliner, n it caused me infection...huh...gatal sangat nak pakai kan.....

dan kini, saya tercari-cari apa produk terbaik yang boleh bagi saya tenaga, sihat dan cantik dalam masa yang sama...saya jeles bla tengok orang yang muka nyer bersih...flawless...berseri tanpa penggunaan makeup..dan akhirnya, Alhamdulillah...saya terjumpa blog kak hany ni yang menceritakan kebaikan-kebaikan shaklee product....dan saya ambil masa hampir setahun jugakla...sambil kumpul duit...sebab produk shaklee ni agak mahal jugakla...tapi, most of the supplement boleh bertahan sehingga 4 bulan...so,keluar duit 200++ ke kira ok, sebab untuk 4 bulan...jimatla kan dari nak beli kolagen yang harganya pun dah 70 hengget tapi hanya ada 15 sachet..berkesan atau x, belum tahu lagi....

dan...saya berjanji...akan terus SETIA dengan produk shaklee ini dan akan terus menyebarkan kebaikan-kebaikan produk shaklee dengan semua orang...insyaAllah...

saya masih setia menunggu supplement skincare dari shaklee...haritu hanya mampu beli ESP je...dan sekarang saya akan bermula dengan set D...set kecantikan shaklee...


 SET D : UNTUK KECANTIKAN KULIT

apa yang ada dalam set D...? 
set ini terdiri daripada:

vitamin C:
~ sangat penting untuk pembentukan collagen pada kulit
~ berperanan mempercepatkan proses pemulihan pada kulit
~ melindungi sel-sel dari kerosakan
~ bertindak sebagai anti oksida


vitamin E::
~ Vitamin penting untuk kecantikan kulit
~ bertindak sebagai anti penuaan dan anti oksida
~ melindungi dan mencegah kerosakan sel
~ mempercepatkan proses pemulihan kulit
~ berupaya mengawal kandungan minyak dalam kulit
~ berupaya mengurangkan kesan jeragat yang ada pada kulit
~ awet muda


vitamin B-Complex::
~ dikenali sebagai Beauty Vitamin, "B" for Beauty
~ memelihara kecantikan kulit dari dalam
~ bertindak sebagai penenang....bila jiwa tenang, wajah akan sihat..

note:: buat masa sekarang, vitamin C belum ada stok di HQ...stok insyaAllah akan dapat bulan 4 nanti...insyaAllah...so, untuk yang nak order, saya akan dahulukan B Complex dan Vitamin E sahaja dulu ye....


DAPATKAN VITAMIN YANG ORIGINAL DARI ENGEDAR-PENGEDAR SHAKLEE BERDEKATAN ANDA...JANGAN BELI VITAMIN C ORGANIK YANG DI 'REPACK' ATAU DI 'REBRANDING' OLEH ORANG-ORANG YANG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB...HARGA DARI SHAKLEE ADALAH JAUH LEBIH MURAH BERBANDING HARGA YANG DIREPACK SEMULA...

EKSKLUSIF HANYA DISINI: ANDA AKAN DAPAT FREE CONSULTATION DARI PIHAK KAMI...KAMI AKAN GUIDE CARA MAKAN SEHINGGA ANDA BOLEH BAGI GOOD TESTIMONI PADA KAMI...INSYAALLAH...



 ada yang berminat nak tahu lebih lanjut tentang SUPPLEMENT KECANTIKAN SHAKLEE...? 
atau berminat nak dapatkan FULLSET SUPPLEMENT dengan harga PROMO...???

boleh hubungi saya:
emel sebarang pertanyaan anda ke:
eid.nurmaidah@gmail.com..
shaklee independent distributor
ID: 914371