Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Tuesday, 29 May 2012

note to myself #1

belajar tekan butang 'pause'...
jangan cepat sangat nak menilai orang....
kita x tahu hidup dia macam mana...struggle dia mcm mn...
tapi, bersyukurlah dengan apa yang kita ada..
dengan apa yang kita tahu...

sebab hidayah tu kan milik Allah...diberi kepada sesiapa yang dikehendakiNya...entah-entah orang yang kita kutuk, keji, n pandang rendah tu lagi baik dari kita....kita tak tahu kan...??
" kerana Allah lah yang menggenggam hati manusia..."
 
 
exam week...harus letak gambar meja studi itu...ambik mood banyak2...masa ni kosong lagi...hewhewhew...

notasayang:: dalam rintik hujan, redup di pagi hari...aku berjalan sendiri...semoga langkah kaki pada hari ini...membawa aku ke syurga abadi,...insyaAllah...:)