Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Wednesday, 30 May 2012

esok exam...:)

Assalamualaikum semua...


yer, esok exam tapi masih sempat nak update blog...?? haruslah kan, musim2 exam begini otak x berapa nak betul sangat...asyik nak bercakap je..nak cakap ng rumet mmg xdapatla borak lama-lama kan...dorang pun exam gak..kol mak, x bjawab...kol along masuk voicemail...hah, kalau kucing gemok (casey) kat umah tu reti jawab fon, konpem hari-hari kol gayut ngan gemok tu...hahaha...over...


gemok..reti kaw pandang camera kannn...siap kasik muka nak kena lempang...eheheh...

kalau kat umah, mmg hari2 gado ngan gemok ni taw...n yang paling x best nyer, dia da ambik status saya sebagai anak bongsu kat umah tu...ataw lagi tepat lagi anak abah....24 tahun taw title anak abah aku pegang, tapi kau ada je terus aku rasa tergugat...haish...

suka usik2 ekor dia bila dia tgh tido....pastu ajuk2 dia merengek miow2 tu...haha...bila lagi nak usik kan...n dia akan ada kat dapur jugak bila kami tgh masak..mmg port dia kat dapur la...lepas tu kalau kena marah sebab nak ngendeng2 bila orang tengah busy masak...x pun bila curi-curi nak selongkar tong sampah tapi kena marah ngan mak..memang buat muka kesian habis la...terus xsmpai ati nak marah...hewhewhew...lepas tu, nmpak abh je terus ngendeng...nak report la tu...!!! 

tetiba terasa macam da buang tabiat lak cakap pasal kucing....hahaha...aci la...rindu sebenarnye..tarik2 telinga dia..usik2 ekor dia...usap2 bawah dagu dia...wuwuwuwu...cepatlah 6hb...nak balik ni...hehe...


tido lagi best dr dengar kaEid bebel...hahaha...okei gemok...aku rindu nak lempang peluk kaw.... :P

notasayang:: texting bonda..." saya rasa saya rindu casey la...tapi x rindu mak ngan abah...erk..?" hahaha...memang balik umah jalan kaki la cam gtu...