Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Thursday, 1 March 2012

letih...

salam...
kebelakangan ini, saya mudah penat dan cepat mengantuk...waktu malam kalau mampu bertahan sampai pukul 11, itu miracle namanya...tapi, untung jugak tidur awal, boleh bangun awal...itu pun kalau bangun...alih-alih, bangun je waktu subuh then terus siap-siap breakfast ape semua, pergi kelas.

kenapa mudah letih yer....? macam orang tak cukup supplement je...tataw ak ambik supplement ape lg dah...hmm, lagi satu....gastrik tu da datang balik da...memang x leh lapar, terus lembik n jalan terbongkok-bongkok sb pedih sgt perut...rasanya kena minum balik la cocoa collagen tu...sebelum ni elok je bangun pagi...tidur jam 11.30 itu pon biasa...huiiiiiiiiii..........

ade cadangan ape-ape x nak hilangkan penat ngan ngantuk ni...???