Google+ Followers

kita kawan..?? :)

Shaklee Updates

Thursday, 12 January 2012

tenggelam dalam dunia buku...

salam semua...:)
tahun ni...saya belum start beli buku lagi...
insyaAllah...2 3 hari lagi...
da ada dalam fikiran buku ape nak beli...

1) kuasa kepemimpina al-fateh, Muhammad Syaari Abdul Rahman

- ini baru je masuk wishlists...tapi saya jadikan ini y pertama...buku yang saya harus dapatkan tahun ini...
- rasa sangat jahil bila tidak tahu sirah...bila tidak tahu siapa al-fateh...dan saya harus dapatkan buku ini...
- mkin dapat sebagai hadiah...mak ngah saya baru bertanya ape yang saya mahu untuk hadiah hari lahir...terus saya cakap saya nak buku ini...insyaAllah..xdapat sebagai hadiah pun saya akan berusaha miliki buku ini...:)

2) di mana DIA dihatiku....Pahrol Mohd Juoi


ALLAH itu amat hampir...tapi, kenapa aku masih meminggir...? akalku alpa berfikir...hatiku lupa berzikir...

- tajuknya pun da buat saya xtentu arah...
- rasa macam rugi kalau xbeli...sangat-sangat rugi...

3) buku-buku saudara Hilal Asyraf...
- saya baru sahaja ada satu buku dia...fanzuru: Langit Ilahi 3..
- banyak buku-buku dia yang belum saya beli..
- InsyaAllah..semoga Allah izin dalam waktu terdekat ini...

inilah hidup saya...berkisar tentang buku...bila online...saya suka baca blog...saya suka bila saya sendiri dalam bilik...waktu saya terisi dengan baca buku...'hilang' dalam dunia buku...rasa macam da lama saya xbeli buku-buku cam gini...last tahun lepas...bulan puasa...saya beli novel Hlovate: Contengan Jalanan...jadi, tahun ini..saya harus dapatkan buku-buku di atas...dalam waktu yang sama...diri tengah menjenguk koleksi Harun Yahya...:) mungkin wishlists buku ini akan bertambah dari semasa ke semasa...insyaAllah...

insyaAllah bila da beli n habis baca nanti...saya akan buat review pasal buku tu nanti...semoga kepulangan saya kali ni...ada makna...change for good is not a crime right...??